Ansatte

Christian Fredrik Solberg

Stilling: Daglig leder
christian@bonderudbakken.no

Christian er utdannet førskolelærer og jobber som pedagogisk leder hos føllene. Hans interesser er friluftsliv og bruk av gården som ressurs i forhold til barn. Christian er også bonden, jobber 150% !

tone@bonderudbakken.no

Tone er pedagog og hjelper til på alle avdelingene når det er behov for det i tillegg til å utføre administrativt arbeid.

Føllene

Emilie Christine Berget Fagerholm

Stilling: Assistent

Emilie jobber som assisten avdeling føll, hun ansvarlig for hestegrupper. Har jobbet i barnehagen siden 2019. Stilling 100%.

Erling Kvamme

Stilling: Assistent

Assistent Gård og Barnehage. Har jobbet i barnehagen siden 2018. Stilling 100%.

Ingvild Hermanrud

Stilling: Pedagogisk leder

Ingvild jobber som Pedagogisk leder avdeling Føll. Har jobbet i barnehagen siden 2007. Stilling 100%.

Sandy Alexandra Voorbach

Assistent

Victoria Aaslund Utgaard

Stilling: Vikar

Victoria jobber som vikar assistent i barnehagen. Har jobbet siden 2023. Stilling variabel.

Hege Skartsetherbakken

Stilling: Pedagogisk leder

Hege jobber som Pedagogisk leder avdeling Føll. Har jobbet i barnehagen siden 2003. Stilling 100%.

Eivind Haugen Hellerud

Stilling: Assistent

Eivind jobber som assistent og data ekspert hos Føllene Har jobbet i barnehagen siden 2013. Stilling 100%.

Tone Nygård Borgli

Stilling: Barne- og ungdomsarbeider

Tone er barne- og ungdomsarbeider og jobber hos føllene Hun har jobbet i barnehagen siden 2005. Stilling 100%.

Laila Halvorsrud

Stilling: Barnepleier

Lailas jobber som barnepleier hos føllene. Har jobbet i barnehagen siden 2006. Stilling 100%.

Kalver nede

Gunvor Klundby

Stilling: Pedagogisk leder

Gunvor jobber som pedagogisk leder hos Kalvene nede. Har jobbet i barnehagen siden 2011. Stiling 100%.

Silje Hellum Bjeglerud

Stilling: Vikar

Silje jobber som assistent hos kalvene nede. Har jobbet i barnehagen siden 2021. Stilling 100%.

Anne Kristin Sveen

Stilling: Pedagogisk leder

Anne Kristin jobber som pedagogisk leder hos Kalvene nede. Har jobbet i barnehagen siden 2006. Stilling 100%.

Anette Nygård Hansen

Stilling: Barne- og ungdomsarbeider

Anette jobber som barne og ungdomsarbeider hos kalvene nede. Har jobbet i barnehagen siden 2001. Stilling 100%.

Kalver oppe

Elise Tørhaug Kristiansen

elise@bonderudbakken.no

Elise jobber som pedagogisk leder hos Kalvene. Har jobbet siden 2004. Stilling 100%.

Leni Bjerkeengen

Stilling: Barnehagelærer

Leni jobber som barnehagelærer på dispensasjon hos kalver oppe. Har jobbet i barnehagen siden 2022. Stilling 100%.

Ann Brit Undli

Stilling: Barne- og ungdomsarbeider

Ann Brit jobber som barne og ungdomsarbeider hos kalvene oppe. Har jobbet i barnehagen siden 2008. Stilling 100%.